Избор на категория
Количка

Условия за връщане на продукти

Отваряне на Формуляр за връщане

Връщането на продукти, закупени от Pro-Toner, може да се осъществи в рамките на

14 (четиринадесет) дни от получаването на продукта от страна на Клиента. За целта е необходимо да се попълни формата.

След нейното попълване, служител на Pro-Toner ще се свърже с Клиента, за уточняване подробностите по връщането.

Закупени стоки могат да бъдат върнати чрез куриер или на адрес:

гр. София 1700,

жк. Студентски град, ул. „Проф. Георги Брадистилов“ № 4, ет 1, офис 1-2

Стоката може да бъде върната в 14 (четиринадесет) дневен срок, след закупуването й, само ако отговаря на условията за това.

След установяване (от страна на Pro-Toner), че върнатата стока отговаря на всички условия, Pro-Toner се задължава да възстанови платената сума на Договора, сключен от разстояние. Сумата ще бъде възстановена, без това да доведе до допълнителни разходи за Клиента, освен ако банката, която го обслужва не изисква такси за услуги по договора си с Клиента:

- Плащания, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента писмено по имейл;

- Плащания, направени по банкова сметка или с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е направено плащането.

Условия, на които трябва да отговаря Продуктът, за да бъде върнат:

- Продуктите, закупени от Pro-Toner, могат да бъдат върнати в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на пратката, независимо дали Клиента е физическо или юридическо лице;

- Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние, както при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, при които има следи от поправка, или които са повредени от Клиента, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари (както механични, така и от електрически или химични увреждания). Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени – захранващи кабели, консумативи и т.н.;

- Всички оригинални (ОЕМ) продукти трябва да бъдат върнати в оригиналната си опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция,

в случай, че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи, с които е доставен продукта;

- В случай, че са закупени повече от един еднакви продукти и Клиента желае да върне два или всички, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани;

- В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато се връща продукта, трябва да се върне и подаръка.

Специфични условия за връщане на продукти от различни категории:

- Само тонер касети с марката Pro-Toner са с удължен срок на връщане от 30 (тридесет) дни и могат да бъдат върнати, дори и когато са с разпечатана опаковка, или са били тествани;

- Оригинални (ОЕМ) тонер или мастилени касети могат да бъдат върнати, само ако са в неразпечатаната оригинална опаковка;

- Принтери и мултифункционални устройства могат да бъдат върнати, само ако не са използвани и не са разпечатвани оригиналните консумативи, с които са доставени.

Продукти, за които клиентът няма право на връщане

Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор от разстояние в следните случаи:

- При доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

- При доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и е нарушена тяхната цялост;

- При доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естеството им са се смесили с други Продукти, от които не могат да бъдат отделени;

- При доставка на Продукти, които са били поръчани изрично за даден Клиент;

- При доставка на Продукти, изработени и доставени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;

- При предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението ѝ е започнало с изричното предварително съгласие на Клиента.